Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 08:55 - Видове блогъри по мои наблюдения
Автор: exorcism Категория: Хоби   
Прочетен: 3457 Коментари: 18 Гласове:
13

Последна промяна: 18.04.2012 09:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това , което установих за краткия ми престой тук..
1. Творци блогъри- хора, които пишат стихове , снимат,  разказват .
2. Политически коментатори- непрекъснато обсъждат политиката, Бойко, президента.
3. Блогъри мрънкалници- винаги недоволни от някой и нещо.
4. Блогъри- анализатори.
5. Блогъри копиращи статии от други сайтове
6. Блогъри психопати- правят се на някой друг
7. Блогъри - хейтъри. Мразят всички и всичко
8. Анонимни коментатори
9. Блогъри - читатели- само четат без да пишат или коментират
10. Блогъри тролове
11. Блогъри дразнители- седят тук само за да дразнят някой, който се дразни/уфф аз съм такава:)))/

Ако някой се опреличи с повече от 2 точки, има основание сериозно да се замисли за психичното си здраве:))
Ако някой се сеща друг вид да допълни.





Гласувай:
13



1. ketcakuatl - 12. БЛОГЪР - ОПОСУМ
18.04.2012 09:13
Систематизиран от Evrazol вчера. Който иска да значи нещо, да бъде меродавен, да бъде сочен с пръст. Самопостроил си къртичина и от там с крясъци ни представя своето мнение - планина. Който иска да е нестандартен, особен, интересен, за това има аргументи в разрез с човешката природа, че е особен личи, но е интересен само от медицинска гледна точка. Опосум който като спори с човеци, мисли че ще очовечее.
цитирай
2. exorcism - Като цяло блогъра търси разбиране и публика за нещата , които го вълнуват:)
18.04.2012 09:22
Лично мен ме дразнят мрънкалниците- винаги недоволни от всички, но неспособни да видят себе си ...
цитирай
3. exorcism - 1. ketcakuatl
18.04.2012 09:23
Ти от кои си?:)
цитирай
4. ketcakuatl - ДРУГИ ТРЯБВА ДА КАЖАТ
18.04.2012 09:28
Но определено само в една от тези категории ще ми е тясно...
цитирай
5. exorcism - Аз се виждам в 2:))
18.04.2012 09:35
ketcakuatl написа:
Но определено само в една от тези категории ще ми е тясно...


И теб 2 , но да си във всички категории е талант , който владеят тук само няколко блогъра :)))
цитирай
6. анонимен - Жалка възрастна отрепка-това е ...
18.04.2012 09:38
Жалка възрастна отрепка-това е видът към който спадаш.
цитирай
7. exorcism - За младеж мрънкаш като 87 годишен вечно недоволен дядко/бабка:))
18.04.2012 09:40
kemerih написа:
Жалка възрастна отрепка-това е видът към който спадаш.


От породата дето е най- досадна, хем мрънка хем не е себе си:))
Аз съм тук да дразня такива перковци като теб , самоопределих се вече...:)))
цитирай
8. ketcakuatl - ВЪЗРАСТА НЕ Е ПОРОК
18.04.2012 09:45
kemerih написа:
Жалка възрастна отрепка-това е видът към който спадаш.

Са казали ХОРАТА. Но след като самия ти си отрепка, неразличаваща други разновидности, припознаваш и другите за такива. И жалкия, мерзък опит да унижиш някого с възраст говори достатъчно за малоумие и скопена мисловна дейност.
цитирай
9. exorcism - Възрастта е относително понятие, ...
18.04.2012 09:53
Възрастта е относително понятие, както и красотата:))
Според мен, когато някой е толкова незабележим както е въпросния трол kemerih, използва най- сигурния начин да бъде изваден на показ, като напада , обижда, хули някой друг...стар метод , за съжаление работещ:)))
kemerih олицетворява т. 3,4,6,7,8 и 10...е множко са:))) Истински модел на блогър - идиот!
цитирай
10. hopfen - Като гледам
18.04.2012 10:36
след десетата ракия съм всичките тези взети заедно:))
Наздраве!
цитирай
11. sorsha30 - Аз съм номер 8 и 9, браво на мен. ;))
18.04.2012 11:54
Аз съм номер 8 и 9, браво на мен.;))
цитирай
12. exorcism - Браво я:))
18.04.2012 12:43
sorsha30 написа:
Аз съм номер 8 и 9, браво на мен.;))


цитирай
13. exorcism - Пиян блогър, жив дявол:))))))
18.04.2012 12:44
hopfen написа:
след десетата ракия съм всичките тези взети заедно:))
Наздраве!

цитирай
14. exorcism - Сега се сетих за блогъри - тикви:) ...
18.04.2012 14:32
Сега се сетих за блогъри - тикви:) Провокираш ги и им гледаш тиквоча...вкусни и лесни манджи:)))))
цитирай
15. lostov - Ха!
18.04.2012 14:38
Интересно... само дотук коментарите на всички по-горе един вид олицетворяват съвременната картинка на интернет обществото... Винаги ще се намерят тролове (kemerih) под една или друга форма... Все ще се намери някой "пич" да си пусне магарията...;) Еми така ще е известно време... с времето хората ще привикнат с всички видове тролове, тролки, тролчета и ще знаят как да се оправят с такива индивиди много бързо и те просто лека полека няма да имат такова досадно влияние... ще избледняват с времето и по едно време просто ще изчезнат.. ще се скрият някъде, знаейки, че просто няма смисъл да продължават тази тъпа игра, защото ще осъзнават колко много се излагат все повече и повече..;) Всичко това ще е една малка част от един вид глобалното осъзнаване на хората като вид въобще.. просто трябва ВРЕМЕ както винаги... .....казах философски аз!!! :D
цитирай
16. daan - :)
18.04.2012 14:43
ТОТАЛНО СИ ВО ПРАВО:))
цитирай
17. exorcism - На мен са ми най- смешни тролове- легенди...всички знаят какво е трол вече, но те с напъни се натискат да тролят:))
18.04.2012 15:01
lostov написа:
Интересно... само дотук коментарите на всички по-горе един вид олицетворяват съвременната картинка на интернет обществото... Винаги ще се намерят тролове (kemerih) под една или друга форма... Все ще се намери някой "пич" да си пусне магарията...;) Еми така ще е известно време... с времето хората ще привикнат с всички видове тролове, тролки, тролчета и ще знаят как да се оправят с такива индивиди много бързо и те просто лека полека няма да имат такова досадно влияние... ще избледняват с времето и по едно време просто ще изчезнат.. ще се скрият някъде, знаейки, че просто няма смисъл да продължават тази тъпа игра, защото ще осъзнават колко много се излагат все повече и повече..;) Всичко това ще е една малка част от един вид глобалното осъзнаване на хората като вид въобще.. просто трябва ВРЕМЕ както винаги... .....казах философски аз!!! :D


Троленето също смятам е към заболяванията на психиката...да се изкажат докторите, но така ми се струва...
цитирай
18. exorcism - Ако аз не съм, кой да е?:)
18.04.2012 15:02
daan написа:
ТОТАЛНО СИ ВО ПРАВО:))

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: exorcism
Категория: Хоби
Прочетен: 104151
Постинги: 30
Коментари: 375
Гласове: 251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031